Huone:
Tämän ohjelman järjestää:

TIEDOTE: Nekocon 2020 on peruttu!

NEKOCON ON PERUTTU!

Nekoconin conitea on aktiivisesti seurannut tilanteen kehittymistä ja keskustellut tapahtuman tulevaisuudesta. Keskiviikkona 22.4. tulleessa hallituksen tiedotustilaisuudessa yli 500 hengen yleisötapahtumat perutaan heinäkuun loppuun saakka. Nekocon noudattaa hallituksen linjauksia koronaepidemiassa ja peruu tapahtumansa 11.-12.7.2020 Kuopion Musiikkikeskuksella.

Kiitämme kaikkia, jotka olisivat olleet osa tapahtumaamme, sillä ilman teitä conia ei olisi voitu alkaa rakentamaan juuri teitä varten! Alla ohjeita sinulle, joka olit tulossa osaksi tapahtumaamme, olitpa sitten kävijä, ohjelmapitäjä tai muu taho.

Tapahtumaan lipun ostaneille palautetaan lippukuluista 24 € ja majoituksen ostaneille 14 €. Lippua ja majoitusta kohden pidätetään 1€ maksuliikennekuluja. Palautukset hoidetaan 2 viikon sisällä.

Nekoconiin hakeneille ohjelmapitäjille, vapaaehtoisille, sidosryhmille ja sponsoreille lähetetään viestiä pikimmiten tapahtuman peruuntumista koskien. Jos olet ilmoittautunut osaksi tapahtumaan, seuraathan siis sähköpostiasi.

Olemme kaikki varmasti pahoillamme, ettei tapahtumaa päässyt tänä kesänä syntymään, mutta conitea istuu alas pohtimaan tapahtuman tulevaisuutta ja suuntaa katseensa ensi kesään. Nekoconin conitea toivottaa kaikille vaikeista ajoista huolimatta aurinkoista kesää! Nekoconin Discord myös jatkaa pyörimistä, jossa saa viettää kissojen tapaan letkeää vapaa-aikaa!

Edellinen